poniedziałek, 15 czerwca 2015

OTWARCIE

     *Macha zza ekranu*
     No więc... oto mój nowy blog^^ !!! *czuje ekscytację*
     Dopiero zaczynam z nim przygodę, więc wielu rzeczy jeszcze nie ogarniam, ale się staram *pokochała zabawę w CSSie* Wygląd na razie taki próbny, szablon można tak zmieniać, że aż mi się kręci w głowie z tej zajebistości xD Jak macie dla mnie jakieś porady, czegoś brakuje, czy widzicie błędy, to możecie mi śmiało pisać w komentarzach^^ Mam nadzieję, że wszystko jest w miarę przejrzyste? Z czasem będę coś zmieniać, na razie wszystko wstępnie:)
     Dalej nie mogę uwierzyć, że to zrobiłam xD Czy dla Was blogger jest wygodniejszą sprawą? Mam nadzieję, że tak^^ Archiwum takie długaśne, nie wiem, czy to normalne, czy da się to skrócić? Lipiec już będzie krótszy bo raczej 100 postów nie dodam xD
     Co do ilości rozdziałów w niektórych opowiadaniach przeniesionych, połączyłam je tak, by skrócić trochę ich ilość. Nic z treści nie ubyło, jak co;D Więc bez paniki.

     Nowy rozdział Nie iGRAJ ze mną znajdziecie w spisie treści^^, albo poniżej tej notki^^

     No nic, to tyle^^ Mam nadzieję, że się tutaj rozgościcie, tak jak na poprzednim blogu^^

4 komentarze:

  1. Chcę być twoim dziewiczym komentarzem ♥

    Witaj na blogerze :* *Kan szuka motywacji do nadrobienia zaległości*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD och Kanuś ♥ Pięknie mnie rozdziewiczyłaś xD
      *idzie szukać teraz tła do komentarzy*

      Usuń
  2. Uwah... *rozgląda się* no nieźle się tu urządziłaś, szcuneczek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej,
    Jestem na twojej nowej stronie pierwszy raz i już mi się podoba. Bardzo ładnie się prezentuje. Według mnie świetnie piszesz, a w wyglądzie strony nic nie musisz zmieniać, bo wszystko jest uporządkowane i przejrzyste. Gratuluję takiej organizacji,
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń