czwartek, 16 lipca 2015

Ogłoszenie

Hejka!
W najbliższym czasie będę miała problem z czasem ponieważ poważniej zajmę się magisterką. W ramach rekompensaty, wstawiam starsze opowiadanie- "Japan Kac", które zaczęłam na OnePieceLove z jednym rozdziałem kontynuacji. Tutaj pierwszy rozdział.
Tak po za tym to teraz w ten weekend będę w Krakowie na RYUconie^^ Jeśli ktoś chce, będzie mnie można jutro złapać pod cosplayem Heinego z DOGSów lub w sobotę w cosplayu Brooka z One piece^^
Miłych wakacji Wam życzę, dziękuję, że piszecie komentarze, zawsze miło mi się je czyta! Przepraszam, mam nadzieję że następnym razem na wszystkie odpiszę!
Buziaki dla Was:*

3 komentarze:

  1. o kurwa... Vani jako Heine, a mnie tam nie ma...
    Świecie, cóżem ci uczyniła?!
    Ej, a kiedy wystartujesz z tym opowiadaniem z DOGSów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj szybko i pisz Cień iskier, przez Ciebie mam Kagehinowy kac ;_; </3 Kraków taki piękny i tak mi daleki, zazdroszczę :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej~! Zostałaś nominowana do LA! Szczegóły tutaj-> http://my-little-world-of-fantasy.blogspot.com/2015/08/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń